Logo Uniek Praktijken fc 1 regel clean
Header pionier in logopedie
  Stage lopen bij Uniek
Ontdek een wereld vol mogelijkheden

Ben jij op zoek naar een stageplaats waar je echt het verschil kunt maken? Bij Uniek Kind- en Jeugdpraktijken krijg je de kans om te werken in een dynamische en ondersteunende omgeving waar jouw ontwikkeling net zo belangrijk is als die van de kinderen en jongeren die wij begeleiden. Onze multidisciplinaire teams, bestaande uit ervaren logopedisten, kinder- en jeugdpsychologen, orthopedagogen, dyslexiebehandelaren, speltherapeuten, kinderfysiotherapeuten, Rots en Water-trainers en remedial teachers, bieden een unieke kans om brede praktijkervaring op te doen. Hier leer je niet alleen de kneepjes van je vak, maar ontwikkel je ook waardevolle vaardigheden in samenwerking en communicatie.

Samen zorgen we ervoor dat elk kind en elke jongere de beste kans krijgt om zich optimaal te ontwikkelen.

jongen doet logopedie oefening

Stage logopedie

Tijdens de vierdejaars stage loop je mee met een van onze logopedisten. Onder begeleiding leer je onderzoeken, diagnosticeren,  behandelen en alles wat erbij komt kijken om als logopedist te werk te gaan. Daarnaast is er natuurlijk ook ruimte voor je stageopdrachten / afstudeeropdracht, dit stem je samen met de stagebegeleider af. Onze logopedisten hebben verschillende expertises, lijkt het jouw leuk om kennis te maken en ervaring op te doen? Neem contact op via onderstaande knop!

meisje krijgt fysiotherapiebehandeling op bal

Stage fysiotherapie

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipis cin elit. Nunc purus libero, interdum sed blandit acp retium facilisis turpis. Donec dictum neque veloran tristique egestas nulla mollis dui lorem dolor.

Meer lezen
Kind krijgt leerondersteuning van uniek.1920x0